کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316335 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

"همبانک" سرویسی نوین در حوزه‎ی خدمات بانکداری همراه

"همبانک" یکی از سرویس های حوزه خدمات بانکداری همراه بر بستر USSD همراه اول است که توسط جیرینگ و با مشارکت بانک‎ها و موسسات مالی و اعتباری کشور، عملیاتی و راه ­اندازی شده است.


به گزارش سافت گذر به نقل از سیتنا؛با استفاده از این سرویس می­‎توان از خدماتی نظیر استعلام موجودی حساب بانکی، خرید شارژ سیم کارت، پرداخت قبوض، پرداخت اقساط تسهیلات و مدیریت چک استفاده نمود که در صورت ارائه‎ی مجوزهای لازم از سوی بانک مرکزی تمامی این سرویس‎ها برای همگان قابل استفاده خواهد بود.

 http://www.citna.ir/sites/default/files/32432432432.JPG

ویژگی‎های همبانک:

1- استفاده از همبانک، هیچ گونه محدودیت زمانی ندارد.

2- تراکنش ­ها در این سرویس، به صورت آنی انجام می­‎شود، بنابراین با استفاده از این سرویس مشتریان می توانند در کمترین زمان ممکن امور بانکی خود را انجام دهند.

3- مشتریان همبانک در هر زمان و مکان، حتی در خارج از ایران بدون پرداخت هزینه رومینگ از خدمات بانکی بهره ­مند می­‎شوند.

4- این سرویس بر روی بستر امن USSD، پیاده ­سازی شده و هیچگونه اطلاعاتی بر روی گوشی تلفن همراه ذخیره نخواهد شد.

 

مزایای همبانک برای بانک‎ها و موسسات مالی و اعتباری:

1- بانک­‎ها و مؤسسات مالی و اعتباری می­ توانند از طریق سرویس همبانک، کلیه خدمات بانکی قابل ارائه در شعب خود را به مشتریانی که دارای سیم کارت همراه اول هستند، ارائه دهند.

2- از ازدحام شعب کاسته می­‎شود زیرا مشتریان بدون نیاز به مراجعه به شعب، می­‎توانند از هر مکان و در هر ساعتی از شبانه روز، خدمات بانکی مورد نظر خود را دریافت نمایند.

 

خدمات همبانک:

خدمات متنوع بانکی شامل صورتحساب سپرده، اعلام موجودی حساب، انتقال وجه عادی، انتقال وجه مستمر، ثبت چک، گزارش برگه­ های دسته چک، انسداد کارت، موجودی کارت، صورت حساب کارت و خدمات متنوع پرداختی شامل پرداخت قبوض شهری و اپراتوری، خرید شارژ اپراتورها و سایر خدمات مورد نظر، از جمله خدمات "همبانک" هستند.

 

تفاوت همبانک با همراه بانک:

سرویس "همبانک" بدون نیاز به نصب هرگونه نرم ­افزار، بر روی تمامی گوشی­‎های تلفن همراه و فقط با شماره گیری یک کد USSD قابل استفاده است در حالی که سایر سامانه­‎های بانکداری همراه، نیازمند گوشی هوشمند و نصب نرم ­افزار مخصوص و محدود به نوع گوشی بوده و از نظر امنیتی در سطح پایین ­تری قرار دارند.

 

عدم پرداخت هزینه زیرساخت ارتباطی توسط کاربران همبانک در مقایسه با پرداخت هزینه ارسال SMS و یا استفاده از GPRS در سایر سامانه­ های بانکداری همراه، از مهمترین قابلیت های همبانک بشمار می‎رود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21329 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1393/04/07 تعداد مشاهده: 1419
کلید واژه ها:
سافت گذر